Söndag

Juldagarna är över. Vi har haft en underbar jul. Julafton firade vi hemma hos storebror i deras hus. Det låg faktiskt lite snö på marken och var en eller två minus. Mysigt. Vi har ätit massor med god mat och sötsaker.
Axel fick många fina klappar. Axel ryckte och drog i papper och snören, det var nästa det roligaste. Till favoriterna  bland klapparna hör en Bobby Car och en bilbana i trä. Övriga dagar har vi spenderat hos Christians mamma och pappa och där har vi såklart ätit mer god mat.

Idag har vi bara varit inne och myst. Vädret är grått och trist och jag känner mig lite extra trött och vemodig. Imorgon är en annan dag...





Puss och kram


24/12

God jul på er mina vänner. Hoppas er julafton fylls med god mat och dryck samt mysig tid med familjen. Jag vill också passa på att säga grattis till Rasmus som fyller 16 år idag. Vi firar hans födelsedag fram till Kalle sedan är det julafton. Vi ska fira jul hos min storebror med familj vi blir 16 st, härligt.
Axel är extra snygg i sin nya skjorta. (bilder kommer)




Kram Anna 


Grattis

Grattis fina vän. Igår fyllde du 28 år. Känns som en evighet sedan vi var i Athen så mycket har hänt sedan dess.


 After Beach. Här dansar hon loss...

Ikväll firar vi dig gumman.

Love you.

Kram Anna


Snö

Oh jag hoppas, hoppas på att vintern är här för att stanna det är mysigt. I morse när vi vaknade var det ett vinterlandskap utanför fönstret. Jag och Axel har varit ute mycket idag.



Hoppas ni har haft en bra onsdag.

Imorgon fyller Dora 25+3 det ska vi fira med lunch på stan.

Kram


Ett år sedan










Korten är tagan för cirka ett år sedan. Tiden och livet springer på...

Ha en bra onsdag.

Kram


SPA-dag

Nu är det bokat, den 4 januari ska jag och mannen på Tylösands SPA. Vi ska vara där hela dagen bada, äta god och nyttig lunch, träna och sist men inte minst få behandlingar. Oj vad skönt att ha det att se fram emot. Axel ska vara hos sin farmor och farfar. Härligt...








Jag har varit på SPA i Tylösand två gånger tidigare och båda gångerna har jag varit supernöjd.


Ha en skön tisdag

Kram Anna





Pappa

Idag firar vi min sprallige, levnadsglada, positiva, pratige, snaps-sjungande, fräckis-berättande, fotbollsälskande far. Han fyllde 68 år i fredags. Det var tänkt att det skulle blivit kalas igår men vi var på lilla Hannas dop istället så idag är det dags. Livet har inte alltid varit så lätt för min far men jag är otroligt glad för den person han är idag. Grattis Pappa



Julen 2008. Pappa är tomte.

Ha en skön söndag.
Kram Anna


Christine

Jag skrattar mig halvt fördärvad åt denna hysteriska kvinna. Serien blir bara bättre och bättre. Klockan 21.55 på kanal 5, helt underbar.



Serien går även i repris tidigare på kvällen. Ett gott skratt förlänger livet.


Kram