Advent

Jag kan inte förstå att det är första advent på söndag. Vi har bokat det årliga glöggmyset och det ska bli mysigt att äta julkakor och dricka glögg med goda vänner. Jag har längtat länge efter att få julpynta hemma men min man säger att jag måste vänta inte för tidigt :). Så det är mycket som ska göras i helgen julkakor ska bakas, julpyntet ska upp, lägenheten ska städas och vi ska hinna gå på middag och byta däck på bilen. Ingen risk att vi blir sysslolösa men det gillar jag.






Julen 2008


Ha en riktigt skön adventshelg


Förkyld igen...

Lilleman är förkyld igen det känns som om det bara går runt. Som tur är kan våra föräldrar rycka in och hjälpa till.




De sägs att barn ska få cirka 200 förkylningar innan de fyller tre hmm låter tufft. Synd om honom.

Kram


Lekplatsen












En sommardag på lekplatsen med fina barn

Kram