Nytt

Jag har fått nytt jobb. Jag är så glad. Det är bara fyra månader men det passar mig fint. Det är ett roligt jobb mycket nytt att lära sig men det är bara kul. Tiden på jobbet går fort. Den sista tiden har Axel varit sjuk igen men nu känns det som om det vänder, äntligen. Tur att vi kan ta hjälp av våra föräldrar.

Oh vad kallt vi har det. Vill helst sätta på mig alla kläder jag har :). Det får gärna vara kallt det är mysigt nu när det blir jul och allt. Imorgon jobbar jag min sista dag innan julledigheten men jag arbetar alla mellandagar, det gör inget jag gör det gärna.



Ha det gott i kylan

Kram


Kommentarer
Postat av: Sophie

Grattis min fina fina vän! Du är så väl värd allt gott! Puss kram

2010-12-23 @ 16:43:38
Postat av: Emelie

Grattis till jobbet, vad roligt :)

Hoppas ni får en fin jul hela familjen och var rädda om er!

Kramar

2010-12-24 @ 08:36:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback